loading...
شهر اس ام اس و متن
مازیار بازدید : 149 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (1)

چند سال دیگه بچه ام ازم میپرسه بابا تـو چه جوری با مامان آشـنا شدی؟

منم بش میگم عزیزم همه چی از یه “لایک” شــروع شد …

.

.

.

آره تــو محشری ، از هـمه سری …

تــو یــک افسـونگری …

“مـکالمه من با آینه اتـاقم”

.

.

.

هدف پسرا برای دانشگاه رفتن : پول دار شدن

هدف دخترا برای دانشگاه رفتن : جلب توجه پسرای پول دار

” دانشگاه “هم نکته ی انحرافیه …

.

.

.

امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بــگیرم …

طرف نه از من مدرک شناسایی خواست نـه اصلا به عکس هام توی پرونده نـگاه کرد !

بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟

شـاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت !

برگشت گفت : این مدارکی که تو داری ، سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه !

آخه به درد کی میخوره ؟

خداییش خودمـم قانع شدم ….

.

.

.

رو بچه هاتون اسم نذاریــد ولشون کنــید بزارید نیو فولدر بمونن …

.

.

.

اول دبیرستان دوست احمقم تــرک تحصیل کرد .

ولی ما به سلامتی دانشــجو شدیم …

خدارو شــکر الان ایشان ماشین هیــوندا جنسیس داره …

بنده هم یک دستگاه ماشین حساب دارم …

.

.

.

یکی از بـزرگترین آرزوهای من در دوران تـحصیلیم :

کـاش فردا بارون نیاد ، آخه مــا ورزش داریم …

.

.

.

تو خیابون یه تصــادف شده بود … همه جمع شده بودن …

منم برای اینکه صحنه رو از نزدیک ببینم از اون ور داد زدم گفتم « برید کنار، برید کنار من پدرشم » وقتی که رسیــدم دیدم اونی که تو خیابــون افتاده الاغه … !

.

.

.

یکی از برنامه های زندگیم واســه آینده اینه که یه انارو بازش کنم

و بشمرم ببینم چــند تا دونه انار واقعا تـــوشه !!

خیلی برام سؤاله …

مـــوز رو شمردم فقــط یه دونه توش بود …

.

.

.

حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکن

چــون فقط یه قلب داره …

بزن دندوناشو بشکن که ۳۲ تـا داره …

.

.

.

میبینم از تــوی آشپزخونه صــدا میاد ،

رفتم میبینم خواهرم هی دریخچال رو باز و بسته می کنه …

میگم چرا همچین میکنی؟ کنده شد!

میگه دارم رفرش می کنم …

ببینم چیز جدید پیدا می کنم یا نه؟

فک و فامیله ما داریم ؟

.

.

.

دفاتر ازدواج اعــلام کردند :

با هر ازدواج دائم ، یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !!!

هیچکس تنها نیست حتى همسر اول !!!

.

.

.

اگه باتری موبایلت مثل من خوب شارژ نگه میداره

به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی

یه فکری به حال تنهاییت بکن بدبخت …

.

.

.

تـــجربه ثابت کرده اگه بالای سرِ کتری وایسی آبش دیرتر جوش میاد …

.

.

.

غـــضنفر اومد از هواپیما پیاده بشه شلوارش افتاد ،

زود کشید بالا و داد زد کجاست اون زنه که گفت کمربنداتونو باز کنین ؟

همینو میخواستی ؟

.

.

.

پسرخـالم کلاس دوم تـو امتحانشون یه ســوال داشتن که گفته بود:

آیا می دانید رود هیرمند به کدام دریا می ریزد؟

اونم نوشته بود: بــله می دانم!

معلم خوشش اومده بود نمره کامل داده بود …

فک و فامیله ما داریم ؟

.

.

.

یه بار یه دویستی دادم به گدائه،

گدائه برگشت گفت: خدای نکره یه وقت لازمت نشه ؟!

.

.

.

از اونـجایی که مـــیگن : آدما رو باید تو سفر شناخت !

پس چرا “ماه عسل” رو یه وقتی گذاشتن که کـار از کار گذشته ؟!

خوب قبلش بــذارین ملت نادم از ســفر برنگردن !

.

.

.

از فانتزیای اصلیم اینه که واسه یه سرماخوردگی ساده برم دکتر یهو بگن بیماری لاعلاج داری و فقط ۱ سال زنده میمونی!

منم ۱۱ ماه با این راز تو سینه ام زندگی کنم یه روز که خیلی اطرافیان یا همکلاسی هام اذیتم کردن راز رو فاش کنم همه تو بهت و حیرت به هم نگاه میکنن و زبونشون بند میاد …

منم در همین حین صحنه رو به سمت نور افق ترک میکنم و در نور محو میشم و هرچی صدام میکنن و دنبالم میان بهم نمیرسن!

و بقیه ی عمرشونو تو حسرت و غم و احساس عذاب زندگی کنن … کصــــــــــــــــــافـــــــطـــــا!!!!!!

اخیرا هم به این شکل کاملش کردم :

بعد که ۱ سال تموم شد به نحو عجیبی زنده بمونم و قیافه و هویتمو عوض کنم برم تو کلاس به عنوان یه شاگرد جدید بشینم که از خارج اومده !!!

بعد عذاب وجدانشون رو ببینم حال کنم !

تخیل در حــد جنگ ستارگان !

.

.

.

بـد تـرین متـلک قرن به یـک دختر : گـلابـتـون !! از پـشـت کـــوه چـه خـبر؟

عـواقـبـش پـای خودتـون هـا !

.

.

.

به خنگول میگن پدرت به رحمت ایزدی پیوست !

میگه رحمت ایزدی کیه ؟

میگن دار فانی را وداع گفت !

میگه چی گفت ؟

میگن خره، بابات مرد !

میگه بابای ما خر نداشت !

میگن الاغ، بابای خرت مرد !

میگه خر ما بابا نداشت !

.

.

.

بعد از سـال ها جستجو و نیافتن نیمه ی گم شده،

به این نتیجه رسیدم خدا منو کامل خلق کرده نیمه میمه هم ندارم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 1,933
  • بازدید سال : 9,000
  • بازدید کلی : 39,118
  • کدهای اختصاصی
    The title of your home page درج و تبادل لینک